Hvordan kan du finne, vinne og beholde kunder?

Bli med på gratis seminar hos Abacus

Meld deg på her!

Bli med på seminar og se hvordan du kan optimalisere kundereisen!

Vi inviterer til gratis frokostseminar om SuperOffice torsdag 20.02 hos Abacus!

På dette frokostseminaret har vi lagt opp til en praktisk gjennomgang av mulighetene man har i SuperOffice. Du vil få god innsikt i hvordan SuperOffice kan bidra til å bedre salgsprosessen, bedre oppfølging av kunder, effektiv markedsføring internt og eksternt, bruk av prosjekt, med mer. 

Ved bruk av SuperOffice sikrer du deg den beste oppfølging og behandling av dine eksisterende og potensielle kunder!

Vi ser nærmere på hvordan de ulike modulene i SuperOffice fungerer. Vi ønsker svært gjerne å kunne ta praten rundt bordet om hvilke utfordringer deltakerne på seminaret har, og hvordan SuperOffice kan bidra til å løse disse.

-Øk salget med SuperOffice CRM

Et CRM-system er et svært viktig og nyttig verktøy for å drive salgs- og markedsarbeid på en effektiv måte. SuperOffice har vunnet flere priser for sitt brukervennlige grensesnitt, og utvikles stadig. I SuperOffice finner du ulike moduler som gjør at du har svært gode og kraftige verktøy tilgjengelig – uansett hvor du befinner deg i verden. Du kan raskt komme i gang med en helhetlig løsning, som dekker de viktigste områdene innenfor salg, kundeservice og markedsføring.

Om tidspunktet for seminaret ikke passer, stiller vi gjerne til et møte med dere for en uforpliktende prat om hvordan SuperOffice kan passe for akkurat din bedrift.

Når: Torsdag 20.02, kl 08.30-10.30. Oppmøte, samt lett frokost, mellom kl 08.30 – 09.00.

Sted: C. Sundtsgate 51, 6 etasje

Meld deg på i dag! NB, begrenset antall plasser.

Sted og Dato:

Abacus IT – C. Sundts gt. 51, 6 etg.

20. februar 2020

Meld deg på!