Hvordan kan du finne, vinne og beholde kunder?

Bli med på gratis seminar hos Abacus

Meld deg på her!

Bli med på seminar og se hvordan du kan optimalisere kundereisen!

Et godt CRM-system er et svært nyttig verktøy for å drive salgs- og markedsarbeid på en effektiv måte. SuperOffice har over 30 års erfaring med akkurat dette, og har vunnet flere priser for sitt brukervennlige grensesnitt. I SuperOffice finner man ulike moduler som gjør andre tilleggssystemer overflødige. På dette seminaret får du se hvordan SuperOffice bidrar til å optimalisere kundereisen, helt fra salgsprosess, til oppfølging og support.

Vi viser deg hvordan du ved hjelp av SuperOffice kan FINNE, VINNE og BEHOLDE kunder.

Salg:

Det handler om å få et verktøy som hjelper deg å øke salget:
 – Kratige salgsfunksjoner hjelper deg å vinne salg, og ha full kontroll på pipeline og resulteter.
 – Du kan lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk

Service:

I dagens konkurranseutsatte marked er det essensielt at kundene føler seg godt ivaretatt. SuperOffice hjelper deg å holde oversikt og svare på henvendelser så snart de kommer inn, uansett om det skjer via telefon, e-post, chat eller andre kanaler. 

Marketing:

Her får du verktøyet som hjelper deg å skaffe flere leads gjennom e-postmarkedsføring. Kommuniser bedre med målgruppen, og skap en dialog som gir økt omsetning.

Sted og Dato:

Bergen:

Hotel Zander K

Zander Kaaes gate 8

5015 Bergen

Torsdag 24. oktober

Kl. 13.00 – 15.30

Program

Kl. 12.30: Registrering

Kl. 13.00: Seminarstart

  • Innledning: Hvorfor er det viktig å ha fokus på CRM? 
  • Praktisk gjennomgang av hvordan SuperOffice bidrar til å få bedre kontroll på kundereisen ved å tilby støtte innenfor salg, kundeservice og markedsføring

Kl. 15.30: Oppsummering / Avslutning