CRM/Salgsstøtte

Les om våre effektive CRM-systemer.

Lønn og personal

Foruten et markedsledende og effektivt lønnssystem, tilbyr vi flere tilleggssystemer som forenkler arbeidet med HR. Dette er systemer for enkel timeføring og utfylling av reiseregninger.

Regnskapsprogram

Vi tilbyr markedsledende økonomisystemer, med tilleggsløsninger som gjør at du kan sende elektronisk faktura, automatisere inn- og utbetalinger og håndtere bilag elektronisk. For den fremtidsrettede bedrift kan vi også tilby et komplett forretningssystem i nettskyen.

Logistikk

Vi tilbyr et komplett logistikksystem som gir full kontroll over hele prosessen fra tilbudsordre til produksjon og innkjøp. En egenutviklet håndterminal sørger for at du har full kontroll på lageret.

Skybaserte løsninger

Vi tilbyr et bredt spekter av nettskyløsninger som gjør at du kan utføre oppgaver i en nettleser eller på mobil. Disse løsningene integreres med dine jordbaserte økonomisystem, lønnssystem etc.

Bransjeløsninger

IT & Driftløsninger

Abacus tilbyr flere typer it & driftsløsninger. Hva som passer best for din bedrift avhengenger av hvilke behov bedriften har, hvilket kompetansenivå de ansatte besitter, hvordan man ønsker at kostnadsbildet skal se ut etc.