PROSJEKTSTYRINGSSYSTEM
Ha full kontroll på prosjektene, fra salg til fakturering!
Visma.net Project Management gir deg alt i én løsning: Prosjektstyring, ressursallokering, timeregistrering og fakturering.
Visma.net Project Management gir deg full kontroll på alle faser av prosjektet. Det er et oversiktlig og skybasert prosjektstyringsverktøy, tilpasset web, mobil og nettbrett. Dermed kan du jobbe hvor og når det passer deg. Visma.net Project Management er en komplett løsning som sparer deg og dine kolleger for tid, og gir full oversikt og kontroll på ressurser, tidsbruk og økonomi.
Hvem passer Visma.net Project Management for?
Det er din bedrifts behov og krav som er avgjørende for om løsningen passer eller ikke. Vi anbefaler derfor en prat med en av våre rådgivere for å avdekke hva som passer for deg. Men som hovedregel sier vi at Visma.net Project Management passer for:
ACOS er en prosjektorganisert bedrift, som utvikler og implementerer programvare. De ønsket å få bedre kontroll på prosjektene, men manglet en god løsning for prosjektstyring. Etter en grundig prosess landet de på Visma.net Project Management. Nå har de full kontroll på prosessen – fra salg til fakturering. Les mer her.
Visma.net Project Management er designet for en sømløs samhandling med Visma.net ERP, Visma Business og Visma Global. I tillegg er det også integrerbart med Visma Lønn. Du kan sette opp kalenderintegrasjon med Exchange, Office og Google. Visma.net Project Managment har et åpent API og du har derfor alle muligheter til å bygge nye integrasjoner om ønskelig.
Vi har laget en integrasjon mellom Visma.net Project Management og Microsoft Teams. Med denne integrasjonen kan du enkelt benytte det beste fra de to systemene, og får en meget god totalløsning for prosjektstyring og samhandling. Kontakt oss for å høre mer om mulighetene som disse to systemene gir!
Kr. 235,- /mnd per bruker
CRM & Salg
Prosjektledelse
Timeføring
Fakturering
Rapportering
Aktivitetskalender
Salgsoppgaver
E-post integrasjon**
5GB lagring
Kr. 350,- /mnd per bruker for de 10 første brukerne
Timebalanse
Godkjennelse av timer
Organisasjonshierarki
Tilbud
Reiserefusjon
Visma Scanner
Oppgavehåndtering
Ressursallokering
“Collaboration”
Kalender-sync
Goodle Drive Sync
Avansert rapportering
Rest API
10 GB lagring
Kr. 535,- /mnd for de første 10 brukerne*
Gjenkjennelse av inntekt
Hendelseslogg
Valutahåndtering
Utvidet pris håndtering
Avansert sikkerhetshåndtering***
20 GB lagring