Abacus-IT-Superoffice

Prisbelønnet og
effektivt
salgsverktøy

Visma SuperOffice er et kraftig og brukervennlig
CRM-verktøy som hjelper din organisasjon til å
arbeide raskere og smartere enn før.

Kontakt Oss

Prisbelønnet og effektivt salgsverktøy

Visma SuperOffice er et kraftig og brukervennlig
CRM-verktøy som hjelper din organisasjon til å
arbeide raskere og smartere enn før.

Best i test

ComputerWorld gjennomfører hvert år en objektiv test av alle tilgjengelige CRM-systemer. Visma SuperOffice ble kåret til markedets beste CRM-system både i 2009, 2011, 2012, 2014 og 2015.

Enkelt i bruk

Det som trekkes frem som Visma SuperOffice sin store fordel fremfor andre systemer er brukervennligheten. «Brukergrensesnittet er helt unikt, og mange brukere blir helt avhengige når de har jobbet med SuperOffice en stund. Grensesnittet fremstår som svært gjennomtenkt og fullt av detaljer uten å virke nedlesset eller rotete. SuperOffice har som mål at ingen funksjoner skal være mer en to klikk unna». (Kilde: ComputerWorld)

Mange gode hjelpemidler, som gjør din hverdag enklere

  • Dokumentmaler finnes tilgjengelig i ett felles system.
  • All historikk på kunden er tilgjengelig for alle som jobber på kunden.
  • Hver selger kan enkelt sette opp sine huskelapper og ”remindere”.
  • Alle relevante kundedokumenter er enkelt tilgjengelig fra kundebildet.
  • Alle funksjonene har et intuitivt brukergrensesnitt, noe som gjør det enkelt å lære seg.
  • Integrert mot Vismas øvrige systemer

Tilleggsløsninger

Flere spennende tilleggsløsninger. Blant annet:

  • Mobil pocket CRM gjør at du får CRM systemet på mobilen og nettbrettet
  • Emarketer gjør at du kan sende flotte nyhetsbrev, og arbeide strategisk med markedsføring
  • Kundeservicemodul, som inneholder sakshåndtering, kunnskapsbase, eskalering, rapportering

SuperOffice CRM brukerplaner

STANDARD CRM

For deg som har behov for grunnleggende CRM

390

NOK/pr pers/mnd
Årlig fakturering

  • Kontakter
  • Kalender
  • E-post
  • Pocket CRM
  • Segmentering
  • Rapporter

MARKETING

For den profesjonelle marketingmedarbeideren

490

NOK/pr pers/mnd
Årlig fakturering

Inkluderer STANDARD funksjoner

  • Kampanjestyring
  • Kampanjesporing
  • E-postmaler

SALES

For selgeren

490

NOK/pr pers/mnd
Årlig fakturering

Inkluderer STANDARD funksjoner

  • Prognoseverktøy
  • Salgstrakt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering

SERVICE

For kundeservice-medarbeideren

490

NOK/pr pers/mnd
Årlig fakturering

Inkluderer STANDARD funksjoner

  • Sakshåndtering
  • Prioritering
  • Eskalering
  • SoMe-integrasjon
  • Kundesenter
  • FAQ

COMPLETE CRM

For deg som trenger alt

590

NOK/pr pers/mnd
Årlig fakturering

Inkluderer STANDARD funksjoner

  • MARKETING, SALES og SERVICE kjernefunksjoner

Last ned vår guide: Slik velger du riktig CRM system

Fyll ut skjema og få tilgang